Forvirret e-Købere beholde deres penge

Min onkel, gennem hans mursten og mørtel butikker lærte mig mange værdifulde business lektioner. En, der altid giver genlyd i mit sind, og som kan være endnu mere fremtrædende plads sandt i online-verdenen, at en forvirret kunde aldrig køber. I modsætning til hans butikker, hvis "hjælpsomme" medarbejdere "stod ved siden af at hjælpe nogen, der vises en bedøvet look, e-handel sites ikke har denne luksus. Dine besøgende kan ikke personligt be tendens så det øjeblik, de bliver forvirrede de flytter< videre til næste site. Følgende er forslag om, hvordan man undgå disse situationer, og få din register ringer. Selvom disse kan virke indlysende, se nettet, flere steder overtræder dem du tror.

Første indtryk

I modsætning til dating verden, hvor en person kan faktisk gøre en indsats for at lære dig at kende, din hjemmeside har lidt tid til at gøre en fantastisk første indtryk, før dine besøgende klikker det lille X øverst til højre på deres skærme, for aldrig at vende tilbage. Det mest sandsynlige Jeg vil ikke komme til dit websted ved en tilfældighed. Jeg skal nok skrive noget søgetermer i en motor (lad os benytte "blomsten levering" som et eksempel på denne lille historie) og bemærker, at din hjemmeside dukker op relevant for min forespørgsel. Nu er det første jeg leder efter ankomsten, er, hvordan din e-business vil hjælpe mig. Så vær venlig at vise mig med det samme (de sidste ting jeg vil gøre, er at sidde i 5 minutter, mens en fancy flash præsentation belastninger). Det lille stykke af fast ejendom over klappen på din hjemmeside er ofte alle mennesker ser på; brug at rummet klogt.

Fordele

Hvordan dit produkt / service vil gavne dine kunder er det første, de holder af. Tune dine besøgende til alles favorit radiostation: WII-FM (Hvad er der i det for mig). Som nævnt ovenfor jeg ligesom de fleste mennesker i disse dage, skal vide, hvordan dine varer vil hjælpe mig på en brøkdel af et sekund. Så vis mig lige med det samme på en meget klar måde, at dine blomster er den smukkeste omkring eller ved salg eller dine leverancer er hurtige og sjældent tabt. Tag dig tid til at tænke, hvorfor de besøgende vil komme til dit websted, hvad de er ude efter, og derefter vise dem, at de er kommet til det rette sted.

Site struktur

Hvis du ikke har plads nok til tydeligt layout alle dine ydelser på din hjemmeside på en klar og kortfattet måde, ved alle midler at skabe et par ekstra fordele sider. Måske en for priser, en for leveringsmuligheder, en for blomsterarrangementer og så videre. Bare sørg for at mærke dem klart i en åbenlys menu bar. Gør ikke mig søge dit website for dem. Må ikke gøre mig bruge sitemap og af kærlighed til alt, er hellig, ikke gør mig gå gennem 6 ekstra sider at komme til dem.

About You vs Om os

Så du har været på markedet siden 1987. Du vandt den prestigefyldte International Flower Store (IFS) at tildele 6 år kører. Du giver 100% af dit overskud til velgørende organisationer. Det er vidunderligt og kan gøre mig mere tilbøjelige til at gøre forretninger med dig. Bare husk, at der er én person jeg bryder mig mere om dig og det er "mig". Må ikke forveksle mig ved at kaste alt dette ekstra info om dig selv min vej. Hvad i alverden er det IFS anyways? Jeg vil gerne høre mere om mig. Hvis du virkelig har trang til at proppe dit websted med over info, i det mindste fortælle mig, at noget i retning af "ved at give vores blomster til din kone, hun vil ikke være gal på dig i et par timer". Det er, hvad du kan gøre for mig, ikke hvor god du er, der vil have mig ud efter mit kreditkort.

Kassen

Jeg er temmelig sikker på jeg er ikke den eneste, der har haft denne erfaring en alt for mange gange. Jeg går gennem dit websted, elsker dine blomster og Gå til kassen. Kun for at finde ud, at dine faktiske købsprocessen omfatter 18 trin, kræver blodprøver og en fuld juridisk team til at fuldføre. Efter bandede den dag du blev født, jeg venligt forlader dit websted og købe blomster andre steder. Gør din kassen lige så nemt at gennemføre som menneskeligt (eller elektronisk) er muligt. Tag hver betalingsmetode muligt. Spørg kun for de oplysninger, du virkelig har brug for (jeg er temmelig sikker på at du ikke behøver min faxnummer for at sende blomster). Og i slutningen af det, giv mig en form for modtagelsen bekræftelse, så jeg kan være forvisset om, alt gik godt.

Kig på Google som et ekstremt eksempel på en blind site. Ja de gjorde deres service bedre så konkurrencen. Men når du går til deres site, alle der er, er et simpelt søgefelt. Det er ren, hurtigt og let at betjene. Du behøver ikke en brugsanvisning til at regne det ud, og hverken jeg ved ankomsten på dit websted. I dag hektiske verden, er vi alle alt for travlt til det

No comments:

Post a Comment