OK, så i en nøddeskal er der 4 hovedtyper af forfremmelse metoder til rådighed:
o Økologisk Search
o PPC på søgenetværket
o PPC / CPM på indholdsnetværket
o CPV
Hver af disse metoder varierer i effektivitet afhængigt af niche, konkurrencen allerede på m
Økologisk Search
Du bør alle være bekendt med denne metode, generere et websted, gør dit SEO magi, backlinking sociale marketing, viral markedsføring osv., få rangeres i SERPs og drive trafik fra din søgemaskine holdninger og backlinks fra andre sites.
Pros
Det er gratis!
Cons
o Tid intensive for oprettelse af indhold.
o Niche & nøgleordet forskning tager tid.
o Tid og arbejde for at få backlinks / artikler mv
o Tid til at få placeret.
PPC på søgenetværket
Det er gode gamle AdWords-annoncering for at komme noteret på den ransage resultater mod de søgeord, du byde på.
Pros
o Mulighed for at afprøve et marked meget hurtigt.
o Masser af værktøjer til rådighed til at få en god konkurrence data.
Cons
o Det koster penge!
o Nødvendigheden af at overvåge kampagner omhyggeligt og tweak de annoncer for optimal resultater.
o Brug for en destinationsside med en god kvalitet score at reducere din CPC.
PPC / CPM On The indholdsnetværket
Dette er reklame på bestemte websteder (AdSense blokke) på tværs af indholdsnetværket.
Pros
o Mulighed for at teste markedet ret hurtigt (tager lidt tid at få placeringer).
o Kan teste markedet via PPC til at finde den optimale steder, så når du finder de steder, der er konvertering godt du kan skifte til CPM for yderligere at reducere CPC.
o Masser af værktøjer til rådighed til at få en god konkurrence data.
o God værktøjer til rådighed for at finde websteder for placeringer, som Content Bully.
o Landing side er ikke underlagt et kvalitetssystem score.
o Kan linke direkte til CPA tilbyde, og ikke har en destinationsside overhovedet.
Cons
o Det koster penge!
o Nødvendigheden af at overvåge kampagner omhyggeligt og tweak de annoncer for optimale resultater.
CPV
Denne metode handler om annoncering på synspunkter, som CPM model. Men i modsætning til annoncering på Googles indholdsnetværk du annoncerer på forskellige net, der tillader større frihed for synspunkter, herunder popup-annoncer, pop-under, bannere, desktop indberetninger, interstatials, søg annoncer og baggrund annoncer.
Pros
o Destinationssidens isnt underlagt et kvalitetssystem score.
o Kan linke direkte til CPA tilbyde, og ikke har en destinationsside overhovedet.
o Du kan få vist fuld side annoncer snarere end den begrænsede tekstannoncer at søgningen annoncenetværk pålægge.
o Meget lidt eller ingen konkurrence på lang hale søgeord.
o Den samlede CPC er generelt lavere end på søg annoncenetværk.
Cons
o De fleste netværk tilbyder kun CPM, så du cant gøre første afprøvning med PPC.
o tidligere havde negative konnotationer forbundet med det, såsom spyware og pop op-annoncer mv
o Ikke så høj en leverance sats eller nå ud til så søgningen netværk, så potentielt mindre indtryk og mindre trafik.
o kampagner Arent så nemt at etablere sig som AdWords, og indtil youve benyttet et par gange, det tager nogle at vænne sig til som de processer og grænseflader kan være kompliceret.
Så der har du det, en kort oversigt over fremme modeller. I virkeligheden, kan du højst sandsynligt ikke holde til en enkelt model, og jeg ofte gennemføre forskellige grader af hver model på alle niche og produkt Im salg. Du skal også overveje niche og tilbyde youre målretning, fordi en af de modeller, der ikke kan arbejde på alle.
Frem for alt indsamler teste og spore, data, analysere dem, gøre tweaks derefter teste og spore nogle flere.
No comments:
Post a Comment